14 apr 2020 / Haalbaarheidsstudie
“Artificial Intelligence is happening, … but it’s not for us” It’s a classic story we regularly hear when talking to our clients. There exists .
LEES MEEROnze AI-machines leren bij als een schaakmeester: neurale netwerken balanseren kosten met gedragsfeedback van klanten & denken meerdere stappen vooruit, terwijl field teams slechte aanbevelingen kunnen afwijzen of bijsturen.
Ons Journey Orchestration Platform stelt je in staat om de klanten beter te begrijpen, en hen te bedienen op een meer betekenisvolle manier.
Meten is weten. Je wil er natuurlijk zeker van zijn dat je de juiste richting uitgaat. Daarom bepalen we samen heldere, meetbare en vooral actionable KPI's. Elke situatie is anders: we bouwen jouw unieke, interactieve dashboard op maat.
Eens live, pushen onze AI-machines intelligente aanbevelingen naar je CRM -en Marketing Automation tools. Blijf op meer relevante & rendabele manier 1-op-1 in contact met je beste, en zelfs met je slechtste klanten.
“Artificial Intelligence is happening, … but it’s not for us” It’s a classic story we regularly hear when talking to our clients. There exists .
LEES MEERA few weeks ago, KWARTS was invited by Vlerick Business School to give a guest lecture on how to operationalize engagement data for marketing purposes. We explained our data .
LEES MEER