Haalbaarheidsstudie

Je vertelt ons meer over je go-to-market context, en je data- & technologische omgeving. Wij gaan na of ons Journey Orchestration Platform waarde kan toevoegen, of dat eerst een gericht data-actieplan nodig is.

Jij blijft in de 'driving seat', wij onderzoeken of wij je harder, beter, sneller, sterker kunnen doen gaan.

QuickScan
QuickScan

Hoe gaan je klanten om met je product, dienst of app? Welke micro-segmenten kunnen we vinden door het koopgedrag en interacties te analyseren? Welke waarde hebben ze? Hoe actief zijn ze? Welke voorkeuren hebben ze? Wat wist je al en wat verrast je?

Workshop
Workshop

We leggen de relatie tussen je marketingstrategie en de inzichten die wij uit je data halen. Jouw feedback zal deze inzichten kunnen kaderen of nuanceren. Via een gezamenlijke brainstorming identificeren we interessante use cases voor verdere analyse.

Actieplan
Actieplan

Doorbreek de verlamming. Op basis van concrete cijfers definiëren we een duidelijk actieplan met bijhorend budget, om je stakeholders te mobiliseren. Dat kan gaan van een roadmap voor data tracking tot het uitwerken van een gedetailleerde use case.

Gerelateerde blogs & cases

14 apr 2020 / Haalbaarheidsstudie

“Artificial Intelligence is happening, … but it’s not for us” It’s a classic story we regularly hear when talking to our clients. There exists .

LEES MEER
26 nov 2019 / Haalbaarheidsstudie Implementatie-sprints

A few weeks ago, KWARTS was invited by Vlerick Business School to give a guest lecture on how to operationalize engagement data for marketing purposes. We explained our data .

LEES MEER