08 dec 2018 / Proof-of-Concept Use Case Automation
"I have no special talent, I am only passionately curious" Albert Einstein "Stay curious": dat is de rode draad en de "attitude" waarop de focus lag .
LEES MEERJe brieft ons over je marketingprioriteiten en je geeft ons toegang tot je data. Wij scannen ze en geven aan waar potentieel zit. We bespreken in workshop of een use case opportuun is, of eerder een gericht data-actieplan.
Jij blijft in de 'driving seat', wij onderzoeken waar een data-driven aanpak je kan helpen om sneller op je bestemming te geraken.
Hoe gaan je klanten om met je product, dienst of app? Welke micro-segmenten kunnen we vinden door het koopgedrag en interacties te analyseren? Welke waarde hebben ze? Hoe actief zijn ze? Welke voorkeuren hebben ze? Wat wist je al en wat verrast je?
We leggen de relatie tussen je marketingstrategie en de inzichten die wij uit je data halen. Jouw feedback zal deze inzichten kunnen kaderen of nuanceren. Via een gezamenlijke brainstorming identificeren we interessante use cases voor verdere analyse.
Doorbreek de verlamming. Op basis van concrete cijfers definiëren we een duidelijk actieplan met bijhorend budget, om je stakeholders te mobiliseren. Dat kan gaan van een roadmap voor data tracking tot het uitwerken van een gedetailleerde use case.
Je bijstaan met data-technische vaardigheden, om de beleving van je klant tastbaar te verbeteren.
"I have no special talent, I am only passionately curious" Albert Einstein "Stay curious": dat is de rode draad en de "attitude" waarop de focus lag .
LEES MEERIn het kader van ons partnership met IM Associates werden de voorbije maanden de retail-georiënteerde diensten van KWARTS rond (big) data-driven marketing .
LEES MEER