Betere customer journeys

 

Je klanten geven veel informatie prijs: een oproep beantwoorden, of net niet, online rondklikken, zich registreren, je verkoopsbezoek aanvaarden en erop reageren. Wat kan je hiermee? Wat doe je hiermee?

Gedragsinzichten gaan verloren omdat afdelingen niet met elkaar spreken, of amper gebruik maken van beschikbare technologie. Heb jij een Zwitsers zakmes, en open je je blik met een steen? Dan is het stilaan tijd voor ons Journey Orchestration platform.

 

ACTIVeer je gedragsdata nu

 

Logo-kmo-portefeuille 

Wij werken op maat! KWARTS is geregistreerd dienstverlener bij de kmo-portefeuille: met ons strategisch advies reken je op een subsidie tot 30% van het projectbedrag. Meer details

Haalbaarheidsstudie

Haalbaarheidsstudie

Je vertelt ons meer over je go-to-market context, en je data- & technologische omgeving. Wij gaan na of ons Journey Orchestration Platform waarde kan toevoegen, of dat eerst een gericht data-actieplan nodig is.

Lees meer
Implementatie-sprints

Implementatie-sprints

Je wil ons Journey Orchestration Platform implementeren? We brengen je organisatie op snelheid en connecteren met de nodige technologie, interne en externe databronnen. Tot slot zetten we de AI-machines aan. Opwindend, niet?

Lees meer
Journey Orchestration Platform

Journey Orchestration Platform

Onze AI-machines leren bij als een schaakmeester: neurale netwerken balanseren kosten met gedragsfeedback van klanten & denken meerdere stappen vooruit, terwijl field teams slechte aanbevelingen kunnen afwijzen of bijsturen.

Lees meer