Vacature: data scientist/engineer


Heb je een brede achtergrond in data-analyse, en wil je hiermee graag een stap dichter richting business zetten? Wil je graag je bijdrage leveren om de veelheid aan marketingboodschappen minder storend en meer relevant te maken? Wil je de strategie van een jong groeiend consultancybedrijf in data-driven marketing mee vormgeven? Kijk je uit naar de afwisseling tussen diensten op maat voor corporate klanten, en het ontwikkelen van een intuïtieve out-of-the-box oplossing voor groeiende kmo's en scale-ups? Dan heeft KWARTS® de geknipte opportuniteit voor jou! 

We zijn op zoek naar een data scientist die ons kan helpen met het definiëren en implementeren van succesvolle data-driven marketingstrategieën en –producten.

Profiel

    • Je bent als schoolverlater - of met max. 2 jaar ervaring (Master of Phd. computerwetenschappen, hogere wiskunde, statistiek, of ingenieurswetenschappen) gebeten door datascience en gemotiveerd om dit enthousiasme in te zetten in een marketingcontext. Ervaring in of kennis van marketing of business intelligence (infrastructuur) is een voordeel.
        • "Start with why": gezonde reflex om de business-logica achter een data-driven project te willen begrijpen, om zo toe te werken naar een maximale adoptie & actionability van je bevindingen.
        • Focus op datakwaliteit bij collectie, tracking, transformatie en preparatie van data.
        • Hands-on ervaring met supervised & unsupervised learning technieken in een business context, via data-mining tools zoals Python of R.
        • Je bent vlot in minimum 2 van volgende talen: SQL, Python, R, Java, Scala of C++.
        • Je hebt goede visualisatie- & communicatievaardigheden om de belangrijke conclusies uit je analyse op een beknopte, duidelijke en consistente manier voor te stellen, waardoor de zakelijke besluitvorming kan worden verbeterd en/of versneld.
        • Je hebt affiniteit met big data tools/platformen zoals BigQuery/Redshift, Hadoop, Spark, Elastic Search, Informatica, Segment, Tableau, Power BI, en het linken van diverse gestructureerde & ongestructureerde databronnen via API’s, …
    • Je bent een conceptuele maar pragmatische denker die weet wanneer het tijd is om tot actie over te gaan.
    • Je bent hands-on, wil kwaliteit afleveren en hebt dit ook al meermaals gedaan.
    • Je durft prioriteiten stellen en snel beslissingen nemen.
    • Je bent een innovator en bereid om je verder onder te dompelen in allerhande tools for big data analyse, visualisatie en storage, en  in opkomende technologieën zoals AI.
    • Je bent een teamspeler.
    • Je hebt eerder een end-to-end dan 9-to-5 mentaliteit.
    • Je bent Nederlandstalig en communiceert vlot in het Engels.
    • Ook als de mopjes van de baas niet grappig zijn lach je uitbundig mee.
    • Meer dan 5 personen vinden je sterk in analyses.

Job

    • Je organiseert en integreert ruwe databronnen (structured & unstructured data), en verwerkt ze in een heldere & nauwgezette analyse, om tot inzichten te komen die strategisch, tactisch of operationeel de commerciële operaties bij onze klanten kunnen verbeteren. Vervolgens visualiseer en communiceer je je bevindingen op een heldere manier aan de interne klant of de eindklant.
    • Van bij de start van een project denk je strategisch mee hoe de beschikbare data kan worden ingezet voor marketing-personalisatie, en waar de tracking van data kan worden opgezet of verbeterd om zo een betere klantervaring te creëren.
    • Je bent de eindverantwoordelijke voor small & big data analyses.
    • Je communiceert transparant met de projectmanager en strategische marketeer.

Aanbod

    • Mogelijkheid om mee te werken in een jong, dynamisch bedrijf met een complementair team.
    • Meteen verantwoordelijk voor datascience activiteiten bij onze klanten, onder begeleiding van de project manager & strategische marketeer.
    • Groeiproces, opleiding en coaching op maat via een persoonlijk ontwikkelingsplan.
    • Wanneer je niet bij de klant bent, werk je vanop onze uitvalsbasis op Corda Campus in Hasselt, in een modern kantoorgebouw voorzien van alle comfort.
    • Je maakt er deel uit van een levendig en veelzijdig team van een tiental personen.
    • Marktconforme verloning; samenwerkingsvorm en samenstelling van het remuneratiepakket te bepalen in onderling overleg, met prestatiebonus in functie van end-to-end mentaliteit.
    • Je eet en drinkt gratis tot aan het plafond van 1kg eten en 3L drank per werkdag (non-alcoholisch) - compliance check op de weegbrug bij aankomst en vertrek.

SOLLICITEER NU!

 

Vacature: digitale marketeer


Heb je een brede achtergrond in digitale marketing? Wil je graag je bijdrage leveren om de veelheid aan marketingboodschappen minder storend en meer relevant te maken? Wil je de strategie van een jong groeiend consultancybedrijf in data-driven marketing mee vormgeven? Kijk je uit naar de afwisseling tussen diensten op maat voor corporate klanten, en het ontwikkelen van een intuïtieve out-of-the-box oplossing voor groeiende kmo's en scale-ups? Dan heeft KWARTS® de geknipte opportuniteit voor jou! 

We zijn op zoek naar een digitale marketeer die ons kan helpen met het definiëren en implementeren van succesvolle digitale marketingstrategieën en –producten.

Profiel

    • Je bent als laatstejaarsstudent (Bachelor of Master) of schoolverlater gebeten door digitale marketing en gemotiveerd om dit enthousiasme in te zetten via de nieuwste tools en technieken.
    • Je bent hands-on, wil kwaliteit afleveren en hebt dit ook al meermaals gedaan.
    • Je durft prioriteiten stellen en snel beslissingen nemen.
    • Je hebt een sterk analytisch inzicht en bent vertrouwd met de wereld van digital analytics & optimization (o.a. Google Tag Manager, SEO/SEA).
    • Je hebt al een eerste ervaring met online marketing tools of marketing automation systemen, of je bent bereid je hier ten volle in te storten, gaande van marketing automation systemen tot online dashboarding tools.
    • Je hebt kennis van webdesign (front-end & back-end) - o.a. HTML & CSS. PHP is een plus.
    • Je bent voldoende extravert om klanten op een vlotte en integere manier van dienst te zijn, en om hun behoeften correct in te schatten en te vertalen naar meerwaarde in onze projectwerking - in overleg met de projectmanager.
    • Je bent een teamspeler.
    • Eerder een end-to-end dan 9-to-5 mentaliteit.
    • Je bent Nederlandstalig en communiceert vlot in het Engels en Frans (zowel geschreven als gesproken). Duits is een plus.
    • Je bent een innovator met gezonde interesse in nieuwe technologieën zoals AI, en scherp in het spotten van business-opportuniteiten.
    • Ook als de mopjes van de baas niet grappig zijn lach je uitbundig mee.
    • Meer dan 5 personen vinden je creatief.

Job

    • Je bent de eindverantwoordelijke voor de online marketingactiviteiten bij onze klanten.
    • Van bij de start van een project denk je strategisch mee hoe digital een rol kan spelen in een omnichannel-verhaal, en hoe online marketingpersonalisatie kan worden ingezet om een betere klantervaring te creëren.
    • Je vertaalt de strategische krijtlijnen in een tactisch online marketing plan en KPIs, en neemt de uitvoering in handen om deze in de goede richting te sturen.
    • Je implementeert tracking via Google Analytics (Firebase, Google Tag Manager, etc) zodat we het gedrag van eindklanten over alle touchpoints kunnen capteren en inzetten om onze plannen bij te sturen.
    • Je bent single point of contact voor onze marketing automation services: het opzetten, voeden en onderhouden van het systeem, en het opmaken van requirements voor ons creatieve team.
    • Afhankelijk van de schaal van het project, neem je het project management zelf in handen met een transparante communicatie, of communiceer je transparant met de projectmanager; o.a. voor een goede interne coördinatie met afdeling strategie, grafische vormgeving, fotografie en video.

Aanbod

    • Mogelijkheid om mee te werken in een jong, dynamisch bedrijf met een complementair team.
    • Na inloopperiode snel verantwoordelijk voor day-to-day afstemmen met en rapportage aan eindklant, eerst samen met de client/project manager en vervolgens ook zelfstandig.
    • Groeiproces, opleiding en coaching op maat via een persoonlijk ontwikkelingsplan.
    • Wanneer je niet bij de klant bent, werk je vanop onze uitvalsbasis op Corda Campus in Hasselt, in een modern kantoorgebouw voorzien van alle comfort.
    • Je maakt er deel uit van een levendig en veelzijdig team van een tiental personen.
    • Marktconforme verloning; samenwerkingsvorm en samenstelling van het remuneratiepakket te bepalen in onderling overleg, met prestatiebonus in functie van end-to-end mentaliteit.
    • Je eet en drinkt gratis tot aan het plafond van 1kg eten en 3L drank per werkdag (non-alcoholisch) - compliance check op de weegbrug bij aankomst en vertrek.

SOLLICITEER NU!

 

 

Bedrijfsomschrijving

  • KWARTS® ontwikkelt toekomstgerichte marketingstrategieën die gedreven zijn door data-inzichten, en brengt ze in de praktijk door het samenbrengen van mensen en technologie. 
  • Via een samenwerking met PSG Group hebben we toegang tot een team van creatieve experts die de cruciale gevoelsmatige touch toevoegen aan onze harde, data-driven bevindingen (via online/offline grafische vormgeving, fotografie en interactieve video). Dit helpt ons in het ‘activeren’ van 360 marketing bij onze klanten via relevante en overtuigende klantervaringen die leiden tot exponentiële bedrijfsgroei. 
  • We werken voor klanten uit vele sectoren: van de automobielindustrie tot nutsvoorzieningen, smart services, HR en health-tech. 
  • We zijn steeds op zoek naar mensen met een down-to-earth ingesteldheid, aanpassingsvermogen, en know-how in hun domein. We mixen business & data-affiniteit in alles wat we doen, dus als dit je op het lijf geschreven staat, dan ben je bij ons aan het juiste adres!