Data Scientist

Heb je een sterke dosis ambitie? Net afgestudeerd of een eerste werkervaring als datascientist en een zekere affiniteit met marketing en/of sales? Vlot in het uitwerken van concepten en voeren van analyses in een commerciële context? Ga je pragmatisch te werk en kan je dat combineren met een onderbouwde aanpak en technische vaardigheden? Wil je mee aan boord in een jong consultancybedrijf dat inzet op “datascience for marketing” voor corporate klanten in Healthcare en Retail? Read on...

We zoeken jou als:

  • je de uitdaging aankan om analyse-oefeningen te definiëren, uit te voeren, en je eigen aanpak en die van je collega’s regelmatig te challengen in grote, complexe projecten;
  • waarbij je de klant van begin tot einde mee op je kar krijgt door je inzichten helder te formuleren en te visualiseren;
  • maar je ook wil verdiepen in de techniciteit van het project en innoveert in analyses;
  • en dit voor zo’n 2 à 3 klanten in parallel;
  • terwijl je een actieve bijdrage levert aan een intern development project;
  • of een voorzet geeft voor nieuwe diensten en/of producten.
Wat vragen we van jou
  • Masterdiploma Computerwetenschappen, Statistiek, (Hogere) Wiskunde, Handelsingenieur in de Beleidsinformatica;
  • Diploma of certificaat van aanvullende business studie of andere indicatie van commerciële reflex;
  • 1-2-tal jaren professionele ervaring als data scientist in marketing- en/of sales-omgeving;
  • Je kan werken met Microsoft Office (Outlook, Powerpoint, Excel);
  • Je voelt je helemaal thuis in Python en/of R en database-technologie zoals SQL, NoSQL, Graph DB, en ook met visual analytics tools zoals Power BI, MicroStrategy of Tableau ben je sterk vertrouwd;
  • Idealiter heb je al eens algoritmes in productie gebracht via b.v. Kubernetes containers
Wat maakt je echt cool
  • Je leeft voor en krijgt energie van positieve feedback van de klant – en bent gedreven om voor hem/haar tot het uiterste te gaan;
  • Je bent een conceptuele, pragmatische denker die weet wanneer het tijd is voor actie;
  • Je bent een innovatie-gedreven met gezonde interesse in nieuwe technologie zoals AI, en je vraagt je continu af hoe dit jouw taken of die van je klanten zou kunnen vergemakkelijken;
  • Je hebt goede communicatievaardigheden in NL, EN en FR;
  • Je bent dan ook bereid je in te werken in onze waarden: “Learning Attitude”, “Feet in the Sand”, “Transparency”;
  • Je bent bovenal een integere teamspeler.
Wat geven we jou in de plaats
  • Competitief salaris met extralegale voordelen;
  • Performance bonus;
  • Coaching & ontwikkelingsplan op maat via opleidingen en learning-on-the-job;
  • Een modern kantoorgebouw voorzien van alle comfort.
Wat doen wij precies

Bij KWARTS vormen we de brug tussen sales en marketing. We brengen gedrags- en andere data samen tot een 360°-beeld van de klant van onze klant. Via dit customer-centric domeinmodel gaan we op zoek naar gedragspatronen en voorkeuren om de interactiestrategie te verbeteren.

We geven onze klanten handen en voeten om hun klantendata (ERP, CRM, …) te integreren, patronen in kaart te brengen en zo hun commerciële slagkracht te vergroten. Dit terwijl wij instaan voor al het data-technische en -analysewerk (predictie- en personalisatie-algoritmes). We begeleiden hen via workshops en geïntegreerde tools om tot actionable next steps te komen, en zo het “engagement” bij hun klanten te vergroten – uiteraard met een positieve ROI. Datascience of AI hoeft voor ons niet exotisch te zijn, maar moet wel een toegevoegde waarde betekenen op de As_Is aanpak: we zijn vooral pragmatisch.

Getriggered door deze vacature? 

Bezorg ons jouw CV en motivatiebrief.

ACTIE !

 


 


Data Marketer

Heb je een sterke dosis ambitie? Professionele ervaring in marketing en een sterke affiniteit met data(-science)? Vlot in communicatie met klanten, als geboren projectmanager? Ga je pragmatisch te werk en kan je dat combineren met een onderbouwde aanpak en technische vaardigheden? Wil je mee aan boord in een jong consultancybedrijf dat inzet op “datascience for marketing” voor corporate klanten in Healthcare en Retail? Read on…

We zoeken jou als:

  • je de uitdaging aankan om houvast te creëren in grote, complexe projecten;
  • waarbij je de klant van begin tot einde kan begeleiden en challengen;
  • maar ook wil verdiepen in de techniciteit van het project en daadwerkelijk dingen uitwerkt;
  • en daarnaast nog 2 à 3 andere klanten bedient;
  • terwijl je een actieve bijdrage levert aan een intern development project;
  • of een voorzet geeft voor nieuwe diensten en/of producten.
Wat vragen we van jou
  • Diploma Handelsingenieur / Handelsingenieur in de Beleidsinformatica;
  • Diploma of certificaat van aanvullende studie in big data, computer engineering, AI, … of andere indicatie van analytische reflex;
  • 2-3-tal jaren professionele ervaring in marketing- en/of sales-omgeving;
  • Je kan werken met Microsoft Office (Outlook, Powerpoint, Excel);
  • Idealiter heb je ervaring met Python en/of R en database-technologie zoals SQL, NoSQL, Graph DB, en ook met visual analytics tools zoals Power BI, MicroStrategy of Tableau heb je al eens gewerkt.
Wat maakt je echt cool
  • Je leeft voor en krijgt energie van positieve feedback van de klant – en bent gedreven om voor hem/haar tot het uiterste te gaan;
  • Je bent een conceptuele, pragmatische denker die weet wanneer het tijd is voor actie;
  • Je bent een innovatie-gedreven met gezonde interesse in nieuwe technologie zoals AI, en je vraagt je continu af hoe dit jouw taken of die van je klanten zou kunnen vergemakkelijken;
  • Je hebt goede communicatievaardigheden in NL, EN en FR;
  • Je bent dan ook bereid je in te werken in onze waarden: “Learning Attitude”, “Feet in the Sand”, “Transparency”;
  • Je bent bovenal een integere teamspeler.
Wat geven we jou in de plaats
  • Competitief salaris met extralegale voordelen;
  • Performance bonus;
  • Coaching & ontwikkelingsplan op maat via opleidingen en learning-on-the-job;
  • Een modern kantoorgebouw voorzien van alle comfort.
Wat doen wij precies

Bij KWARTS vormen we de brug tussen sales en marketing. We brengen gedrags- en andere data samen tot een 360°-beeld van de klant van onze klant. Via dit customer-centric domeinmodel gaan we op zoek naar gedragspatronen en voorkeuren om de interactiestrategie te verbeteren.

We geven onze klanten handen en voeten om hun klantendata (ERP, CRM, …) te integreren, patronen in kaart te brengen en zo hun commerciële slagkracht te vergroten. Dit terwijl wij instaan voor al het data-technische en -analysewerk (predictie- en personalisatie-algoritmes). We begeleiden hen via workshops en geïntegreerde tools om tot actionable next steps te komen, en zo het “engagement” bij hun klanten te vergroten – uiteraard met een positieve ROI. Datascience of AI hoeft voor ons niet exotisch te zijn, maar moet wel een toegevoegde waarde betekenen op de As_Is aanpak: we zijn vooral pragmatisch.

Getriggered door deze vacature? 

Bezorg ons jouw CV en motivatiebrief.

ACTIE !